P RAKTIJ KOP DRA C HT E N WINKELPROCES Opdracht 2: de bestelprocedure/orderadministratie De klant heeft een schitterend product in de winkel gezien en heeft besloten deze te kopen. Het bestelproces gaat nu van start! Hoe pak jij de volgende zaken aan? Vertel je aan de klant bij de aankoop hoe lang de vermoedelijke levertijd is en op welke gegevens baseer je dat? Mag je zelf de bestelling uitvoeren of doet een speciale afdeling dat? Hoe meld jouw leverancier dat de bestelde artikelen geleverd worden? Als jij het contact bent tussen klant en leverancier, hoe laat je de klant weten wat de verwachte levertijd is? Op welke wijze(n) kun jij de producten bij jouw leverancier bestellen? Wijze Via eigen geautomatiseerd ordersysteem Via logifurn Via telefoon Via fax Via email Anders Naam leveranciers 18 JIJ EN JE WINKEL Pagina 387
Pagina 389Voor relatiemagazines, online handleidingen en maandbladen zie het Online Touch content management beheersysteem systeem. Met de mogelijkheid voor een online winkel in uw catalogussen.
Arbo wonen en Personeelswijzer wonen