P RAKTIJ KOP DRA C HT E N WANNEER BEN IK EEN TOPVERKOPER 5. Korting ……% Hoeveel procent van je klanten vraagt om korting? Noteer hier enkele voorbeelden Moment: Op welk moment in het gesprek en wat was volgens jou de reden van die kortingsvraag? Reden: Hoe ben je met de kortingsvraag omgegaan? Conclusie Omcirkel wat voor jou van toepassing is. Ik kan wel/niet omgaan met kortingsvragen Opdracht 2: En nu? Hoe meer tools je beheerst, hoe meer je zult verkopen. Je hoeft niet alle tools in één keer te beheersen. Soms duurt het jaren om een tool heel goed in de vingers te krijgen en dat is heel begrijpelijk. Controleer hieronder hoe jij ervoor staat op basis van de vorige opdracht en wat je er eventueel aan gaat doen om een bepaalde tool alsnog te beheersen. Tool 1. 2. 3. 4.a. 4.b. 5. Strategieën Koopsignalen Neven aankopen Twijfels en bezwaren Smoezen Korting Check?       Bij geen check: wat doe ik eraan? 35 VERKOPEN IS EEN VAK ------------------------------------------------------------ Pagina 404

Pagina 406

Voor brochures, online onderwijsmagazines en nieuwsbrieven zie het Online Touch CMS beheersysteem systeem. Met de mogelijkheid voor een online winkel in uw PDF-en.

Arbo wonen en Personeelswijzer wonen


You need flash player to view this online publication