P RAKTIJ KOP DRA C HT E N Detailhandelsmarketing MARKETING Inleiding Jouw winkel voert een bepaalde strategie om ervoor te zorgen dat zoveel mogelijk mensen bij jullie naar binnen lopen. Alles draait om marketing, zoals je hebt geleerd in de module. Assortiment, promotie, locatie, prijs, logistiek proces, imago… maar ook jouw rol zijn allemaal elementen die in de marketingmix zijn opgenomen. Bij deze praktijkopdracht ga je kijken wat er bij jou aan de winkel aan marketing wordt gedaan, en of dat überhaupt hout snijdt! De P van Personeel Jij bent het visitekaartje van de winkel! De kwaliteit van het personeel kan essentieel zijn bij de klant zijn beleving van het productaanbod….Onderstaande vragen gaan allemaal over de P van Personeel. Opdracht 1: jij en je collega’s Hoeveel collega’s heb je? Zijn jullie allemaal hetzelfde gekleed of is er verschil in presentatie van het personeel? Wat zijn de kledingvoorschriften? Zijn er trainingen die iedereen moet volgen? Zo ja, welke? -----------------------------------------------------------Detailhandelsmarketing 1 6 JIJ EN JE WINKEL Pagina 375
Pagina 377Heeft u een folder, issuu of emaandbladen? Gebruik Online Touch: onderzoeksrapport converteren naar een digitale publicatie.
Arbo wonen en Personeelswijzer wonen