P RAKTIJ KOP DRA C HT E N CChecklistSklantsituatie raambekledingE K L E D I N G H E C K L I T K L A N T S I T U AT I E R A A M B Deze checklist kun je goed gebruiken bij de verkoop van raambekleding. Je kunt deze checklist gebruiken als houvast. Zo weet je zeker dat je alle belangrijke punten voor de klant en voor een goed advies aan de orde zijn gekomen. Vraag Waar komt de raambekleding te hangen? Wat voor functie heeft de raambekleding? Heeft de raambekleding een specifieke decoratieve functie? Bestaat er al een idee over de kleur? Mogelijk antwoorden en checks  Woonkamer  Slaapkamer  Kinderkamer  Keuken  Eetkamer  Gang/Hal  Logeerkamer  Badkamer  Trap  Hobbykamer  Studeerkamer  Werkkamer  Anders, namelijk…  Is optimaal daglicht nodig?  Perfect sluit- of bedieningsmechanisme  Inkijk voorkomend  Isolerend  Verduisterend  Geluiddempend  Verhouding in een kamer wijzigen  Minder mooie zaken camoufleren  Sfeer veranderen  Aandachtstrekker  Kleur aanbrengen of veranderen  Bepaalde vorm accentueren  Uitgesproken af- of voorkeur  Kleuren van de rest van de kamer  Functie van de kamer. (In een kantoor   worden andere kleuren toegepast dan bijvoorbeeld in een kinderkamer.) Zon- of schaduwzijde Visuele effecten, iets accentueren of juist verbergen Eenvoudig te reinigen Constante lengte Niet te duur Duurzaam Niet verkleuren Wat zijn de eisen die de klant stelt aan de raambekleding?      54 RAAMBEKLEDING Pagina 423

Pagina 425

Scoor meer met een e-commerce shop in uw drukwerk. Velen gingen u voor en publiceerden artikelen online.

Arbo wonen en Personeelswijzer wonen


You need flash player to view this online publication