P RAKTIJ KOP DRA C HT E N MARKETING De P van Promotie “Kom dat zien! Kom dat zien!” Promotie is een belangrijk onderdeel om de klant te verleiden tot een aankoop bij jou in de winkel. Wat doen jullie aan promotie? Zoals je in de leermodule hebt kunnen lezen is reclame niet hetzelfde als promotie; reclame is een middel om te promoten. De vragen bij dit onderdeel gaan allemaal over de P van Promotie! Opdracht 6: promotie en reclame Kruis aan wat jullie doen aan promotie en aan reclame. Ja, vaak Regelmatig Zelden Nooit Wij stunten vaak met prijsknallers. Wij hebben duidelijk in onze winkel onze ‘sale’ aangegeven. Ja Nee Ja, vaak Regelmatig Zelden Nooit Ja, vaak Regelmatig Zelden Nooit De winkel Dagbladen (landelijk) Dagbladen (regionaal) Woontijdschriften, nl.............. TV / Radio Internet Iets anders nl.……… Wij geven vaak kortingsbonnen weg. Bij ons kun je als klant meedoen aan spaaracties / prijsvragen. Mijn winkel heeft reclame in: (meerdere antwoorden mag) 11 JIJ EN JE WINKEL ------------------------------------------------------------ Pagina 380
Pagina 382Scoor meer met een webwinkel in uw catalogi. Velen gingen u voor en publiceerden whitepapers online.
Arbo wonen en Personeelswijzer wonen