A R B O W O N EN Proces eisen Ketendienstverlening 1 Geprotocolleerde samenwerking met behandelaars en reïntegratiebedrijven Prestatie-indicatoren Normering • aanwezigheid protocol • overleg met bedrijf over protocol • aanwezigheid protocol • overleg met bedrijf over protocol Aanwezigheid van afspraken met meerdere reïntegratiebedrijven voor specifieke ziektebeelden • slagingspercentage • tevredenheid betrokken werknemer en werkgever • snelheid • kosten reïntegratie-traject • aantoonbaar goede contacten • aantal aangevraagde en toegekende aanvragen REA-subsidie Aanwezigheid van en overleg over protocol Aanwezigheid van en overleg over protocol 2 Geprotocolleerde samenwerking met eventuele verzekeraar 3 Inspraak bij keuze behandelaar/reïntegratiebedrijf (en keuzemogelijkheden beschikbaar) 4 Doorverwijzing naar reïntegratiebedrijf, gericht op effectiviteit, kwaliteit, snelheid en efficiency 5 Goede samenwerkingsafspraken met UWV en aanvragen REA-subsidies • 100% van de klachten in na behandeling teruggekoppeld aan de klager • 80% naar tevredenheid opgelost Tevredenheid dienstverlening 1 Tevredenheid over de dienstverlening bij betrokken werknemers en werkgever door invullen van een evaluatieformulier, gericht op klanttevredenheid: • na ieder reïntegratie-traject door werkgever en werknemer • na ieder project (bijvoorbeeld RI&E, PMObezoek) door de werkgever en OR • aanwezigheid evaluatieformulieren • aanwezigheid jaarlijkse rapportage over de klanttevredenheid aan werkgever en OR • 100% van de klachten in na behandeling teruggekoppeld aan de klager • 80% naar tevredenheid opgelost 2 Klachtenprocedure voor werkgever en werknemer • snelheid reageren op en afhandelen van klachten • aantal naar tevredenheid van werkgever, werknemer en OR afgehandelde klachten ZELFSTANDIG INKOPEN ARBODIENSTVERLENING Pagina 190

Pagina 192

Voor vaktijdschriften, online jaarverslagen en drukwerk zie het Online Touch content management system systeem. Met de mogelijkheid voor een e-commerce shop in uw publicaties.

Arbo wonen en Personeelswijzer wonen


You need flash player to view this online publication